JellyPages.com

Saturday 5 April 2008

Fitnah Memakan Diri!

Saya difitnah oleh sorang atlit kegilaan budak2 sekolah masa tu..
Kenapa dia fitnah saya? Sebab saya tak pernah bagi respon yang positif macam budak2 pompuan lain..
Hello boys, maybe ngko hebat di mata budak2 pompuan lain, tapi pada saya, u're nothing! Saya tidak berminat pada lelaki yang mata keranjang.. Hidung belang.. Kuat perasan..
Apa dia fitnah saya? Kononnya saya make love dengan dia masa school holiday after PMR.. OMG!!!
Tapi fitnah tu tidak berasas.. haha~
Kenapa?Sebab masa tu, saya dalam wad.. 2 minggu dalam wad sebab sakit.. Bila masanya saya keluar jumpa dia? (-_-)
Bodohkan dia?
Lepas saya keluar dari wad, saya cari dia.. Saya jumpa dia dalam kelas (first day masuk form 4) & malukan dia semula depan classmate dia.. Sekarang, siapa yang kena? Lepas saya keluar dari kelas dia, saya dengar dia menjerit & dengar bunyi meja dihentak.. Dia mengamuk.. Takutnya saya.. Tapi ustaz datang tenangkan dia & dia digantung sekolah..


p/s : Jangan cari pasal dengan saya.. Saya tidak akan malukan orang, tidak akan sakitkan orang, kalau orang tidak mulakan dulu..

0 comments: