JellyPages.com

Saturday 5 April 2008

Cinta Monyet ~~~

...Saya mula mengenal erti 'puppy love' lepas pindah ke sekolah baru.. Saya tidak pernah berperasaan indah macam tu sebelum ni.. Tapi sebenarnya, first time dapat surat cinta pun, kawan yang tolong baca & reply.. Saya tidak pernah ambil tahu apa isi surat & apa yang si kawan reply.. At last, bila dia ajak jumpa, baru saya yang tonjolkan diri dengan perasaan yang keliru.. Jumpa buat apa? Dia bawa berbual, saya pula macam orang bisu.. At last kantoi bukan saya yang baca dan reply semua surat2 dari dia.. Tapi dia tak marah.. haha~
...Sejak itu, dia tidak pernah lagi menulis surat untuk saya.. Kalau ada apa2, dia akan terus datang jumpa saya.. Dia baik.. Tapi sudah namanya cinta monyet, tidak sampai 2 tahun, hubungan kami putus akibat ada orang ketiga.. Saya undur diri sebab tidak tahan sakit hati tengok the girl asyik cuba untuk dekat dengan dia.. Tapi lepas saya undur diri pun, the girl tetap tak dapat dia.. haha~


p/s : Bukan suka tengok orang susah.. Tapi inilah namanya balasan.. Macam mana kita buat pada orang, macam tu la juga yang akan kita dapat..

0 comments: