JellyPages.com

Wednesday 29 August 2012

Wawa & Kitty


Ini gambar Wawa pada awal buntingnya yang saya memang tak perasan.. Ingatkan gemuk sebab kuat makan.. Hehehe

Ini pula gambar Kitty sebelum saya pegi keja..

Haaaa, inilah gaya makan Kitty yang over.. Kat atas tu dia meratah ikan goreng..

Kat atas ni Kitty duk meratah DAGING KAMBING yang dia gonggong keliling rumah sebab takut kena rebut oleh Wawa.. Walhal Wawa selalu mengalah kalau bab makanan.. Nampak sangat Kitty ni kedekut.. Hahaha


Ni lagi gambar2 Kitty dengan ikan gorengnya.. Seekor yang harganya RM8 dia makan tak share dengan Wawa!!!

Santai.. Comel tak saya pose camni? :p

Aku nak tidoq!!!


Ni gambar saja2 ambik.. Novel Kau, Aku, Kita.. Kononnya Kau (Kitty), Aku (Saya), Kita (Kitty, Saya, Wawa) Hahahaha

Selesa..

Super Cat Yang Takda Sayap.. :p

Take a nap!!! Cuaca panas..

Kitty, IMYSM!!!

0 comments: