JellyPages.com

Wednesday 29 August 2012

25 May 2012 Wawa Milik Saya

Ini gambar Wawa dengan Kitty otw balik KK dari Ranau.. Kereta macam dalam rumah.. Gundah main dengan aktifnya.. Tingkap kereta tak boleh buka, takut diorang ni meloncat keluar!!!

p/s: Kitty interframe! Hahaha

Ini hanya gambar2 terpilih Wawa.. Dia ni saya dapat seminggu selepas Kitty.. Ini la kawan rapat Kitty.. Diorang boleh tidur sama2, main sama2, makan sepinggan berlaga kepala..Wawa tua sebulan pada Kitty.. Teringat kenangan masa Wawa baru meningkat dewasa ingin 'berkahwin'.. Saya yang over menangis bila dia gundah + bising sebab hormon tidak stabil... Maybe.. Saya pun bukannya tau sangat bab binatang kesayangan Nabi ni.. ('',)

The last picture tu adalah anak2 Wawa yang lahir pada 25 August 2012.. Semuanya 5 ekor.. 2 ekor color putih, 2 ekor copy & paste Wawa dan yang seekor pula color hitam.. Tapi setakat hari ni (29 August 2012) anak Wawa hanya tinggal seekor color hitam putih.. Kenapa? Hari pertama,seekor color putih mati dijadikan bantal tidur maknya.. :'( Pada siang hari kedua, color hitam dengan seekor hitam putih mati keras.. Malamnya pula yang putih mati sebab hidrate.. Mudah-mudahan yang tinggal ni selamat hidup sampai besar.. Dia belum bernama sebab tak tau jantina.. Hoho!! Kenapa tak cek? Hek'eleh.. Pandang saja pun boleh termuntah, inikan pula nak pegang? Masa nak buangkan anak2 kucing yang dah mati tu bukan saya yang uruskan.. Terpaksa minta jasa baik si Encik Suami untuk uruskannya.. Hahaha

0 comments: